« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DAN POSVEĆEN JAPANU
Učenici i nastavnici matične škole u Netretiću danas su imali integriranu nastavu posvećenu zemlji izlazećeg sunca – Japanu. Povod je bio aktualno obilježavanje praznika Sakura – dana cvjetanja trešanja, koji su pomični, ovisno o meteorološkim prilikama, no svakako se vežu uz dolazak proljeća. A razlog što smo jedan dan u školskoj godini odlučili posvetiti Japanu je učenica 7. razreda OŠ Netretić Stella Novosel, koja se već duže, samostalno i izvan nastave, bavi izučavanjem japanskog jezika, kulture, tradicije i suvremenosti. Poslije Stelline zanimljive ppt-prezentacije o toj dalekoj državi, učenici su se raspodijelili u radionice. Razredna nastava je imala četiri likovne radionice: koinobori, kokeshi, bonzai i japanski minijaturni vrt. Učenici predmetne nastave sudjelovali su u radionicama haikua, origamija i karatea. Nakon prezentacije onoga što su naučili i napravili na radionicama, ovaj netipičan školski dan završili smo degustacijom tradicionalnog japanskog jela sushija, pripremljenog u školi. Zaključili smo da i učenje može biti zabavno, a učiti se može i kad se ne mora – fotografije (hvala ravnatelju koji je sve zabilježio) u prilogu to zorno pokazuju.
Branka Starčević, školska knjižničarka
DAN POSVEĆEN JAPANU
Učenici i nastavnici matične škole u Netretiću danas su imali integriranu nastavu posvećenu zemlji izlazećeg sunca – Japanu. Povod je bio aktualno obilježavanje praznika Sakura – dana cvjetanja trešanja, koji su pomični, ovisno o meteorološkim prilikama, no svakako se vežu uz dolazak proljeća. A razlog što smo jedan dan u školskoj godini odlučili posvetiti Japanu je učenica 7. razreda OŠ Netretić Stella Novosel, koja se već duže, samostalno i izvan nastave, bavi izučavanjem japanskog jezika, kulture, tradicije i suvremenosti. Poslije Stelline zanimljive ppt-prezentacije o toj dalekoj državi, učenici su se raspodijelili u radionice. Razredna nastava je imala četiri likovne radionice: koinobori, kokeshi, bonzai i japanski minijaturni vrt. Učenici predmetne nastave sudjelovali su u radionicama haikua, origamija i karatea. Nakon prezentacije onoga što su naučili i napravili na radionicama, ovaj netipičan školski dan završili smo degustacijom tradicionalnog japanskog jela sushija, pripremljenog u školi. Zaključili smo da i učenje može biti zabavno, a učiti se može i kad se ne mora – fotografije (hvala ravnatelju koji je sve zabilježio) u prilogu to zorno pokazuju.
Branka Starčević, školska knjižničarka