preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti

Najnovije preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za rad predškolskih ustanova i razredne nastave, glazbenih škola i škola stranih jezika

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je 20. 5. 2020. Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi. Ove upute namijenjene su za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi od 25. svibnja 2020.

Upute se nalaze u prilogu.



Priloženi dokumenti:
Upute_vrtici_skole.pdf (120.29 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Silahić   datum: 20. 5. 2020.

Vijesti

Najnovije preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za rad predškolskih ustanova i razredne nastave, glazbenih škola i škola stranih jezika

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je 20. 5. 2020. Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi. Ove upute namijenjene su za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi od 25. svibnja 2020.

Upute se nalaze u prilogu.



Priloženi dokumenti:
Upute_vrtici_skole.pdf (120.29 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Silahić   datum: 20. 5. 2020.

Virtualna učionica

Facebook
Lista linkova je prazna

Tražilica

Korisni linkovi
Stručno usavršavanje


Anketa
Gradivo u školi je prezahtjevno i učitelji očekuju previše.





Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju